top of page

Sąlygos ir taisyklės

Šios sąlygos ir taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja santykius tarp Indrės Ivanovaitės- Michailovskajos, ind.veiklos pažymos nr.888943 , vykdančios kirpyklų ir kitų grožio salonų veiklą  (toliau – Salonas), ir kliento (toliau – Klientas), kuris užsisako permanentinio makiažo paslaugas Salone.

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios Taisyklės yra privalomas teisinis dokumentas, nustatantis Kliento ir Salono teises, pareigas ir atsakomybę užsakant ir teikiant permanentinio makiažo paslaugas.

1.2. Užsisakydamas paslaugas Salone, Klientas patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis ir sutinka su jomis.

1.3. Salonas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti šias Taisykles, apie tai informuodamas Klientus savo interneto svetainėje ir/arba Salone.

2. Paslaugų užsakymas

2.1. Klientas gali užsisakyti paslaugas telefonu, el. paštu arba atvykęs į Saloną.

2.2. Užsakydamas paslaugas, Klientas privalo pateikti teisingą ir išsamią informaciją apie save, įskaitant vardą, pavardę, telefono numerį ir el. pašto adresą.

2.3. Užsakymo patvirtinimui Salonas gali reikalauti Kliento avanso sumokėjimo. Avanso dydis ir mokėjimo būdas nurodomi individualiai kiekvienam Klientui.

2.4. Atšaukiant užsakymą likus mažiau nei 24 valandoms iki procedūros pradžios, avansas negrąžinamas.

3. Paslaugų teikimas

3.1. Permanentinio makiažo paslaugos teikiamos Salone.

3.2. Prieš procedūrą Klientas privalo informuoti Saloną apie savo sveikatos būklę, alergijas, vartojamus vaistus ir kitą svarbią informaciją, kuri gali turėti įtakos procedūros atlikimui ir rezultatui.

3.3. Klientas privalo laikytis Salono specialistų nurodymų ir rekomendacijų prieš procedūrą, jos metu ir po jos.

3.4. Salonas neatsako už procedūros rezultatus, jei Klientas nesilaikė Salono specialistų nurodymų ir rekomendacijų.

4. Atsiskaitymas

4.1. Už paslaugas Klientas atsiskaito grynaisiais pinigais arba banko kortele.

4.2. Mokėjimo kvitas išduodamas Klientui jo prašymu.

5. Atsakomybė

5.1. Salonas atsako už kokybišką paslaugų teikimą, laikydamasis higienos normų ir reikalavimų.

5.2. Salonas neatsako už Kliento sveikatos sutrikimus, atsiradusius dėl Kliento kaltės, pvz., dėl informacijos apie sveikatos būklę nuslėpimo, specialistų nurodymų nesilaikymo.

5.3. Klientas atsako už Salono turto sugadinimą.

6. Ginčų sprendimas

6.1. Visi ginčai tarp Kliento ir Salono sprendžiami derybų būdu.

6.2. Nepavykus susitarti derybų būdu, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

7. Baigiamosios nuostatos

7.1. Šios Taisyklės sudarytos lietuvių kalba ir yra taikomos Lietuvos Respublikoje.

bottom of page